About IELTS, TOEFL, PTE

1402-12-29 14:27

021-88925135

09200-501-502

2023

1399-03-23

4 راهکار برای بیشترین بهره وری از آیلتس مجازی ، تافل مجازی ، و آموزش مجازی زبان

abouti logo square small tr - 4 راهکار برای بیشترین بهره وری از  آیلتس مجازی ، تافل مجازی ، و آموزش مجازی زبان

دوره های آیلتس مجازی یا تافل مجازی

آموزشهای غیر حضوری – اینترنتی ، مکاتبه ای ، مجازی ، و امثال آن – مانند هر رویدادی میتواند با اندکی تلاش و دقت تهدیدها را به فرصتها تبدیل کند….
امروز رویکرد آموزش مجازی (و انواع آن) به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. سبک زندگی نوین و مشکلات آن از قبیل کمبود وقت و فاصله های زمانی و مکانی ما را برآن میدارد که به آموزش مجازی زبان / دوره آیلتس مجازی بعنوان راهکاری مفید بیندیشیم. هرچند مانند هر پدیده ی دیگر برای بهره گیری بیشتر از آن باید ها و نباید هایی وجود دارد:

4 راهکار برای بهره وری هرچه بیشتر از دوره های آیلتس مجازی و تافل مجازی

• آموزش مجازی به معنای ارسال / دریافت تعدادی ای بوک ، پی دی اف ، و یا فایلهای صوتی – تصویری نیست.
راه کار 1:  از میان 50 کتاب برتر آیلتس / تافل ، مطالب مهم و مفید را استخراج کرده ایم و بعد از حذف تکراری ها ، بقیه را در یک بسته ی غربال شده به همراه توضیح و تمرین ارایه می کنیم.

بزرگترین خطا ، جمع آوری حریصانه بی نهایت فایل متنی، صوتی، تصویری، و تست است. اینها شما را سردرگم میکنند و وقت گرانبها را به هدر میدهند.
راه کار 2: ما به شما نقشه ی راه و برنامه ی مطالعه ی روزانه و ساعتی میدهیم تا بدانید از ساعت اول در روز اول تا ساعت آخر قبل از آزمون چه باید کرد.

• در دوره های آیلتس مجازی / تافل مجازی، پرهیز کنید از منابع بی کیفیت ، تکراری، نا مناسب، و کهنه
راه کار 3: در آموزش مجازی باید به یک مجموعه ی واحد، مدون، و منظم که تحت نظر استاد خوش سابقه طراحی و اجرا میشود، اعتماد کنید و فقط با آن پیش بروید.

• اولین واکنش برخی از زبان آموزان به سیستمهای غیر حضوری این است که آموزش را به یک هدف دست چندم با کمترین الویت و بی کاربرد تبدیل می کنند.
راه کار 4:  بهره گیری ، اعتماد ، و تعهد به یک برنامه مدون با جزییات کامل بصورت روزانه و هفتگی + نقشه ی راه + ارزشیابی به همراه پشتیبانی

و در نهایت ، یادتان باشد که در هر صورت و با هر سیستمی که اتخاذ میکنید، چند ساعت رفع اشکال / دوره ی نیمه حضوری (و یا از طریق اسکایپ) میتواند در تثبیت مطالب بسیار راهگشا باشد.

 

به عنوان نمونه این دوره ی عالی آیلتس مجازی را ببینید:

نگارش آیلتس جنرال – نگارش نامه

6062 Read Book 300x300 - 4 راهکار برای بیشترین بهره وری از  آیلتس مجازی ، تافل مجازی ، و آموزش مجازی زبان

توصیه میکنیم مقالات زیر را هم بخوانید: