About IELTS, TOEFL, PTE

12:05
1403-02-08

021- 88925135 | 09200-501-502

2024

1399-11-06

4 نکته در کاهش هزینه های آزمون آیلتس

abouti logo square small tr - 4 نکته در کاهش هزینه های آزمون آیلتس

نوشته ی : بهروز غفاریان

یک توصیه ی بسیار ضروری در کاهش هزینه های آزمون آیلتس

مشکل بزرگی که متاسفانه در بین مردم ما و صد افسوس حتی در میان تحصیل کرده های ما جا افتاده این است که “کاهش هزینه های آزمون آیلتس یا تافل” را با صرفه جویی و جستجو به دنبال محتوا و خدمات ارزان قیمت اشتباه می گیرند. غافل ازینکه در یک پروسه کامل تا دست یابی به نتیجه ی دلخواه نمیتوان بیش از یک مقدار اندک و مشخص ، صرفه جویی کرد:

کاهش هزینه های آزمون آیلتس به معنی محتوای رایگان نیست

تا دلتان بخواهد کتاب و پی دی اف رایگان و صد ها فایل صوتی و تصویری برای آیلتس موجود است و به سهولت در اختیار شما قرار میگیرد. برای وقت خودتان ارزش قایل باشید و تعداد و عناوین مناسب را با مشورت یک فرد با تجربه انتخاب کنید.

در انتخاب و هزینه ی کلاس دقت کنید ولی صرفه جویی بیش از حد نکنید

انتخاب استاد مناسب با بودجه شما امری حیاتی است گاه ممکن است یک استاد خوب که توسط افراد مورد اعتماد به شما معرفی شده اند تا 3 برابر یک استاد معمولی شهریه دریافت کند، به جای مقایسه جلسه ای ، بهتر است به صورت دوره ای و تا حصول نتیجه ، هزینه ها را جمع بزنید و مقایسه کنید. کاری که یک استاد کم تجربه در 60 جلسه ارایه میدهد ،به شرط کیفیت برابر، ممکن است استاد با سابقه و توانمند در 25 جلسه با اطمینان بیشتر ارایه کند. و این یعنی کاهش هزینه های آزمون آیلتس!

کاهش هزینه های آزمون آیلتس ، صرفه جویی در مسیر رفت و آمد به کلاس 

برخی شاگردان از راههای بسیار دور حتی صد ها کیلومتری به شهری میروند تا از کلاس یک استاد شناخته شده استفاده کنند. در عین حال برحی دانشجویان توقع دارند کلاس خوب آیلتس / تافل را در آموزشگاه سر ِ کوچه ی خود بیابند. توجه کنید آیلتس و تافل کار تحصصی می طلبد و این کار مانند این است که به دنبال یک پزشک فوق تخصص قلب و عروق خیلی خوب در درمانگاه سر کوچه تان بگردید! کاهش کاهش هزینه های آزمون آیلتس به چه قیمتی؟!!

در زمانی که به آمادگی آزمون اختصاص میدهید صرفه جویی نکنید.

شما نمیتوانید یک شغل تمام وقت داشته باشید، مسولیتهای زندگی و بچه داری و همسر داری را تمام و کمال انجام دهید ، به تفریحات هفتگی و مسافرت های نوروزی و تابستانی خود بطور کامل برسید و برای آیلتس هم آماده شوید! باید یک دوره با وضعیت فوق العاده تعریف کنید و 50 درصد همه ی زمان مفید خود را از موارد فوق گرفته و به آمادگی آزمون اختصاص دهید.

همه ی موارد بالا را با دقت بررسی کرده و انجام دهید تا در مدیریت هزینه های آزمون آیلتس / تافل موفق بوده و در وقت و هزینه ها ی خود بطور عاقلانه و عملی صرفه جویی کرده باشید. و دیگر نیازی به آیلتس تضمینی / دوره ی تضمینی تافل نخواهید داشت.

یادتان باشد: یک نوبت آزمون مجدد ، هرینه های مادی ، روحی، و زمانی زیادی به شما تحمیل خواهد کرد. برای چیدمان خدمات آموزشی و جانبی آزمون با توجه به بودجه ی شحصی خود، این صفحه را نیز ببینید.